پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229704
واکنش يک نماينده به ثبت‌نام‌هاي اخير۲خودروساز
تاریخ انتشار : 1397/10/01 10:01:13
نمایش : 1699
عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: سايپا و ايران خودرو به جاي ثبت‌نام‌هاي جديد به تعهدات گذشته خود عمل کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا منصوري عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با تسنيم ، با اشاره به ثبت‌نام اخير خودرو از سوي شرکت خودروسازي سايپا و ايران‌خودرو، گفت: بهتر است تا سايپا و ايران خودرو اول به تعهدات گذشته خود عمل کنند و پس از آن اقدام به ثبت‌نام‌هاي جديد کنند.
وي افزود: شرکت‌هاي خودرو سازي در حالي مبادرت به ثبت‌نام جديد مي‌کنند که 6 ماه از موعد تحويل ثبت‌نام‌هاي قبلي، ،گذشته و کساني که ثبت‌نام کرده‌اند پس از چند ماه خودرو خود را تحويل نگرفته‌اند.
 
عضو کميسيون صنايع مجلس تصريح کرد: نکته جالبي که وجود دارد اين است که خودرو سازي‌ها با بهانه نبود قطعات خودرو‌هاي ثبت‌نامي را تحويل نمي‌دهند اما ما شاهد هستيم که اقدام به ثبت‌نام خودرو با تحويل فوري کرده‌اند؛ اگر قطعه و يا خودرو وجود دارد چرا خودرو کساني که نوبت آنها رسيده است را تحويل نمي‌دهند؟
 
منصوري با بيان اينکه تاخير در تحويل خودرو‌ها باعث نارضايتي مردم شده است، يادآور شد:خودرو سازان با اقدامات خود تعهداتي را مانند موسسات مالي و اعتباري به وجود مي‌آورند، مشکل اين موسسات در نهايت با هزينه از بيت‌المال حل شد؛همين مسئله نيز ممکن است در خودرو سازي‌ها به وجود بيايد و خودروسازي‌ها نتوانند به تعهداتي که داده‌اند عمل کنند .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html